مسابقه بزرگ پژوهشی (از خوانش تا پژوهش)


کد خبر :
1

مدیر ترویج وتوسعه علمی حوزه علمیه خراسان با اشاره به در پیش رو بودن هفته کتاب و کتابخوانی از برگزاری مسابقه بزرگ پژوهشی ازخوانش تا پژوهش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، مدير ترويج مدیر ترویج وتوسعه علمی گفت با توجه به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه بزرگ پژوهشی ازخوانش تا پژوهش ویژه طلاب خواهر و برادر سطح یک و دو خبر داد. ايشان افزودند :معاونت علمی حوزه علميه خراسان با درك پژوهش وهمچنين سابقه كهن در اين زمينه سعي در برگزاری مسابقه پژوهشی از خوانش تا پژوهش را دارد که با محوریت کتاب آموزش پژوهش تمرینی نوشته حجت الاسلام محمد صادق فاضل می باشد.
محمد صادق رجایی پور تاكيد كرد اگر بخواهد فضاي علم آموزي حوزه هاي علميه هميشه جوشان وخروشان باشد وحرفهاي نو در زمينه هاي مختلف داشته باشد به ناچار بايد پژوهش مبتني بر اصول وساختار در اين محيط بسط وگسترش يابد.
محمد صادق رجایی پور با اشاره به ارائه خدمات پژوهشی به طلاب حوزه علميه خراسان، گفت: طلاب سطح یک و دو خواهر وبرادر حوزه علمیه خراسان با مطالعه کتاب آموزش پژوهش تمرینی می توانند موضوع مقاله و همچنین طر مقاله خود را حداکثر در پنج صفحه بصورت تایپی آماده کنند و تا 30ابان ماه به ایدی @pajooheshkh در نرم افزار های سروش و ایتا ارسال کنند.
دکتر رجایی پور تاکید کردند : جامعه هدف مسابقه برای دریافت منبع این مسابقه می توانند از طریق اپلیکیشن بازار اقدام کنند و یا به لینک ذیل مراجعه کنند https://cafebazaar.ir/app/ir.asa.book?ref=share مدير ترويج و توسعه علمی افزود نتایج این مسابقه پژوهشی همزمان با هفته پژوهش اعلام می شود و از بیست برنده این مسابقه با هدایای ارزشمندی تقدیر خواهد شد.
شایان ذکر است مسابقه پژوهشی از خوانش تا پژوهش تا 30ابان ماه فرصت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32008157 تماس حاصل فرمایید


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=1

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید