ثبت‌نام در دوره تربیت پژوهشگر نهج‌البلاغه تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه دارد


کد خبر :
22

دوره تربیت پژوهشگر نهج‌البلاغه، به‌همت مؤسسه فرهنگی جبل‌الصبر و مدیریت پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان، برگزار می‌شود، و ثبت‌نام در این دوره تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، دوره تربیت پژوهشگر نهج‌البلاغه، به‌همت مؤسسه فرهنگی جبل‌الصبر و مدیریت پژوهش و توسعه علمی این حوزه، برای اولین بار در حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.
اعطای گواهی اتمام دوره از سوی مؤسسه جبل الصبر و حوزه علمیه خراسان، استفاده از اساتید با سابقه ملی و بین‌المللی، حوزه و دانشگاه، صدور مجوز تدریس درس نهج‌‌‌‌‌‌البلاغه مقطع عمومی حوزه، انتشار مقالات و پژوهش‌های علمی دانش‌پژوهان در مجلات علمی موسسه و یا مراکز دیگر، آشنایی با جدیدترین پژوهش‌های صورت گرفته درباره نهج‌البلاغه، فراگیری بخش عمده‌ای از نهج‌البلاغه در طول دوره و برخورداری از کمک‌هزینه تحصیلی از مزایای این دوره اعلام شده است.
همچنین اتمام سطح دو حوزه‌ و یا کارشناسی دانشگاه‌؛، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، حضور منظم در دوره و قبولی در ارزیابی پایان دوره از شرایط پذیرش این دوره می‌می‌باشد.
متن‌خوانی و ترجمه نهج‌البلاغه، شرح‌شناسی(ترتیبی و موضوعی)، ساختار شناسی نهج‌البلاغه، روش شبهه‌شناسی و پاسخ به‌شبهات نهج‌البلاغه، آینده‌پژوهشی در نهج‌البلاغه، روش تحقیق در نهج‌البلاغه، از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.
این دوره به‌مدت ۹ ماه، به‌صورت حضوری(برای ساکنین مشهد) و مجازی(برای سایر استان‌ها) برگزار خواهد شد.
آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره ۳۰ آبان‌ماه می‌باشد که متقاضیان جهت ثبت‌نام از طریق شناسه کاربری @jabaloal_sabr1 در پیام‌رسان ایتا و یا به پورتال طلبگی خود به نشانی https://portal.hozehkh.com/registers مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05132252017 تماس بگیرند.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=22

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید