سیزدهمین حضور حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان


کد خبر :
110

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان از حضور حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان با همراهی مؤسسات و مراکز پژوهشی حوزوی خبر داد.

حجت الاسلام محمدصادق رجايي پور، مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، در آستانه برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان گفت: ستاد برگزاري هفته پژوهش و فناوري استان، همه ساله نمایشگاه پژوهش و فنآوری را با همكاري سازمان ها، نهادها، دانشگاه ها و مؤسسات علمی پژوهشی و فناوري استان برگزار مي‌نمايد.
وی ادامه داد: در همین راستا این حوزه نیز نسبت به برگزاری «نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان» در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اقدام نموده است.
مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه نمایشگاه پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲، از ۹ تا ۱۲ آذرماه، برگزار می‌شود، بیان کرد: حوزه علمیه خراسان در این دوره از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، با همراهی مجموعه‌های پژوهشی حوزوی در مساحت بالغ بر ۱۸۰ متر در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد از ساعت ۱۰ الی ۱۹ حضور فعال خواهد داشت.
حجت الاسلام رجایی‌پور ضمن تبیین اهداف حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه پژوهش بیان کرد: معرفی دستاوردهای علمی حوزه علمیه خراسان به مجامع علمی و آحاد مردم، ارتقای سطح آگاهی پژوهشگران جوان و ایجاد زمینه مناسب جهت آشنایی با نیازهای جامعه اسلامی، برقراری ارتباط و تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه با سایر نهاد و سازمان‌های علمی استان از اهداف شرکت در نمایشگاه پژوهش و فنآوری استان است.
مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان با اشاره به ضرورت حضور پژوهشگران در نمایشگاه افزود: شرکت در این نمایشگاه زمینه ای را برای رقابتي سالم و علمي در بين موسسات و مراكز علمي حوزوی جهت نشان دادن توان و ظرفیت علمی و پژوهشی خود فراهم می نماید.
وی با بیان این که مدیریت پژوهش و توسعه علمی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان تاکنون ۱۲ دوره اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان نموده است، گفت: در این مشارکت مجموعه‌های پژوهشی حوزوی متشکل از مراکز، مؤسسات، نهادها، ادارات، مدارس علمیه پژوهشی، گروه‌های پژوهشی و پژوهشگران و بخش های درون ستادی حوزه در کنار همدیگر به صورت یکپارچه و تحت عنوان حوزه علمیه خراسان شرکت می کنند.
حجت‌الاسلام رجايي پور در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت اطلاع از آخرین اخبار پژوهشی به کانال معاونت علمی حوزه علمیه خراسان به نشانی https://eitaa.com/howzehpajohesh در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=110

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید