برگزاری اولین دوره دانش افزایی مدیران نشریات علمی حوزه علمیه خراسان


کد خبر :
113

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان اولین دوره دانش افزایی مدیران اجرایی نشریات حوزه علمیه خراسان با حضور کارشناس سامانه نشریات کشور (سیناوب) برگزار می شود.

به گزارش روابط‌عمومی حوزه علمیه خراسان، با توجه به اینکه در فرایند واسپاری نشریات از ستاد به صف طبق اسناد بالادستی و تاکید مدیر حوزه علمیه خراسان، نشریات معاونت علمی به مدارس و مراکز تخصصی انتقال یافته است و ضرورت آموزش های لازم برای مدیران اجرایی نشریات که نقش اصلی در فرایند اجرایی هر سامانه هر نشریه را بر عهده دارند.
مدیریت پژوهش و توسعه علمی حوزه علميه خراسان و اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش باتوجه‌به وظایف ذاتی خود جهت برنامه‌ریزی و ساماندهی نشریات حوزه کهن خراسان است؛ فرایند واسپاری نشریات باتوجه به مکاتبات و هماهنگی های لازم بسیار زمان‌بر و پیچیده بود و با یاری خداوند متعال این مهم به سرانجام رسیده است.
نشریات حوزه علمیه خراسان دارای معتبرترین سامانه نشریه کشور (سیناوب) می‌باشند، در مشهورترین پایگاه‌های استنادی در سطح کشور (نورمگز، مگیران، سیویلیکا، جریف، پرتال جامع علوم اسلامی) نمایه شده اند و مقالات این نشریات شناسه معتبر بین‌المللی را دریافت می‌کنند.
شایان‌ذکر جلسه مذکور در روز چهارشنبه 23/12/1402 ساعت 12:30 تا 14 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=113

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید