انتخاب پژوهشگر برتر سال حوزه علمیه خراسان برای اولین بار


کد خبر :
247

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، معاون علمی حوزه علمیه خراسان با توجه به در پیش بودن هفته پژوهش از انتخاب پژوهشگر برتر سال حوزه علمیه خراسان خبر داد،

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزودند:معاونت علمی حوزه علميه خراسان با درك پژوهش و همچنين سابقه كهن در اين زمينه، سعي در انتخاب پژوهشگر سال حوزه علمیه خراسان دارد؛ این اقدام برای اولین بار در این حوزه صورت گرفته است.
ایشان تاكيد كردند اگر بخواهد فضاي علم آموزي حوزه هاي علميه هميشه جوشان وخروشان باشد و حرفهاي نو در زمينه‌هاي مختلف علمی داشته باشد به ناچار بايد پژوهش مبتني بر اصول وساختار در اين محيط بسط وگسترش يابد و انتخاب پژوهشگر سال به این مهم کمک شایانی می کند.
معاون علمی حوزه خراسان  با اشاره به ارائه خدمات پژوهشی به طلاب حوزه علميه خراسان، گفت: در هفته پژوهش دو اتفاق بزرگ، در حوزه علمیه خراسان شکل می گیرد؛ اولین اتفاق مبارک، انتخاب پژوهشگر سال حوزه علمیه خراسان می باشد و اتفاق بی سابقه بعدی اجلاسیه پژوهشگران حوزه علمیه خراسان است که هر دو برنامه برای اولین بار است صورت می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی تاکید کردند : محور های این این برنامه پژوهشی انتخاب پژوهشگر سال حوزه علمیه خراسان در چهار سطح (1.2.3.4) ، فعالان پژوهشی، کارمندان برتر پژوهشی، مستعدین برتر پژوهشی، مشاهیر پژوهشی، ستارگان فراخوان آثار پژوهشی، مؤسسات و مراکز برتر پژوهشی می باشد.
معاون علمی حوزه علمیه خراسان افزود؛ انتخاب پژوهشگر سال حوزه علمیه خراسان با محوریت کتب و مقالات علمی پژوهشی چاپ شده برگزار می شود و ثبت اطلاعات از طریق فرم افزار http://formafzar.com/form/vz8pt
شایان ذکر است پژوهشگران واجد شرایط که در بازه زمانی 1400تا 1402 آثار پژوهشی تا 15 اذرماه می توانند اطلاعات خودرا در فرم افزار ثبت کنند.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=247

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید