اولین اجلاسیه پژوهشگران حوزه علمیه خراسان


کد خبر :
253

مدیر پژوهش و توسعه علمی  از برگزاری اولین اجلاسیه پژوهشگران حوزه علمیه خراسان برای اولین بار در این حوزه کهن خبر داد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، مدیر پژوهش و توسعه علمی با توجه به در پیش بودن هفته پژوهش از برگزاری اولین اجلاسیه پژوهشگران حوزه علمیه خراسان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین رجایی پور افزودند: معاونت علمی حوزه علميه خراسان با توجه به وظایف ذاتی خود جهت حمایت و ساماندهی طلاب، اولین اجلاسیه پژوهشگران حوزه کهن خراسان همزمان با تجلیل از پژوهشگر سال حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
دکتر رجایی پور تاكيد كردند؛ اگر بخواهیم آموزش در حوزه های علمی مبتنی بر پژوهش باشد به ناچار بايد پژوهش مبتني بر اصول و ساختار را معرفی کنیم و این مهم با برگزاری اجلاسیه ها و کمک گرفتن از پژوهشگران ممکن است.
مدیر پژوهش و توسعه علمی ضمن قدردانی از فعالیت های پژوهشی صورت گرفته توسط طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان ، گفت: در هفته پژوهش برای اولین بار اجلاسیه پژوهشگران حوزه علمیه خراسان برگزار می شودکه فرصت مغتنمی جهت طرح ایده ها و نظرات با خادمان خود در مرکز مدیت حوزه علمیه خراسان است.
حجت الاسلام و المسلمین رجایی پور تاکید کردند : هدف اصلی از برگزاری چنین اجلاسیه هایی همفکری و استفاده از ظرفیت پژوهشگران جهت پیشبرد اهداف عالیه و فراگیر نمودن فعالیت های پژوهشی در میان طلاب است.
مدیریت پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان بیان داشتند؛ برنامه ریزی های اولیه برای برگزاری این اجلاسیه صورت پذیرفته است و همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.
شایان ذکر است اجلاسیه پژوهشگران حوزه علمیه خراسان همزمان با مراسم انتخاب پژوهشگر سال حوزه علمیه خراسان در هفته پژوهش برگزار خواهد شد که متعاقبا اطلاع رسانی می شود.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=253

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید