کارگاه آشنایی با اصول و فنون پایان نامه نویسی


کد خبر :
589

مدرسه علمیه تخصصی تبلیغ حضرت بقیه الله (عجل‌الله تعالی فرجه) با همکاری اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان یک دوره کارگاه آشنایی با اصول و فنون پایان‌نامه‌نویسی برگزار می‌کند.

ادراه ترویج وگسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار می کند مدرسه علمیه تخصصی تبلیغ حضرت بقیه الله (عجل‌الله تعالی فرجه) با همکاری اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان یک دوره کارگاه آشنایی با اصول و فنون پایان‌نامه‌نویسی برگزار می‌کند.
این دوره ویژه متقاضیان نگارش پایان‌نامه سطح ۳ بوده و طلاب محترم دروس خارج که تاکنون در کارگاه پایان‌نامه‌نویسی شرکت نکرده‌اند و حائز شرایط ارائه پایان‌نامه سطوح عالی هستند (اتمام کتبی و شفاهی پایه ۱۰ و ملبس هستند) می‌توانند در کارگاه فوق ثبت‌نام و شرکت نمایند.
ضرورت و آسیب‌شناسی پژوهش در پایان‌نامه‌های حوزوی، آشنایی با تحقیق و پژوهش، نحوه انتخاب موضوع پایان‌نامه، نحوه نگارش طرح‌نامه پایان‌نامه، آشنایی با اساتید مشاور و راهنما و وظایف آنها، آشنایی با منابع علمی، نحوه استخراج محتوا از منابع علمی، آشنایی با ساختار پایان‌نامه، آموزش تدوین ظاهری پایان‌نامه، نحوه آماده‌سازی نهایی پایان‌نامه، آشنایی با نحوه دفاع از پایان‌نامه و...، از سرفصل‌های اصلی این دوره عنوان شده است.
این دوره ۱۶ و ۱۷ اسفندماه و طی ۸ جلسه در محل مدرسه علمیه بقیه الله (عج) مشهد برگزار خواهد شد علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک pajuhesh.hozehkh.com برای شرکت در این دوره ثبت‌نام نمایند.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=589

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید