بازدید از مراکز تخصصی حوزوی در دستور کار معاونت علمی قرار گیرد


کد خبر :
758

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: بازدید از مراکز و مؤسسات حوزوی، جهت کسب تجارب و الگوبرداری مسئولان علمی مدارس علمیه، در دستور کار معاونت علمی باشد.

دکتر بلال شاکری در حاشیه بازدید سفر علمی مسئولان و کارشناسان علمی مدارس علمیه استان خراسان به شهر قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری این حوزه، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این سفر علمی و برنامه‌ریزی جهت بازدید از مدارس علمیه، بازدید از مدارس علمیه تخصصی، پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌هایی با فضای حوزوی را برای سفرهای بعدی پیشنهاد داد.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: برنامه‌های سفر مسئولان مدارس علمی بهتر بود، که به‌صورت تخصصی پیش بینی شود، بدین‌گونه که مسئولان علمی سطح یک، از مدارس علمی سطح یک و همچنین مسئولان علمی سطح ۲و۳ و تخصصی از مدارس سطوح بالاتر و تخصصی بازدید نمایند.
وی بازدید از مدرسه امام کاظم علیه‌السلام مربوط به آیت‌الله مکارم شیرازی و مرکز تخصصی آیت‌الله شبیری زنجانی را، برای سفرهای بعدی پیشنهاد داد و افزود: مراکز و پژوهشگاه‌های خوبی در قم وجود دارد، همچون پژوهشگاه فقه معاصر و مؤسسات ‌زیر مجموعه آیت‌الله مکارم شیرازی که برای کسب تجارب و الگوبرداري مسئولان علمی بسیار مفید خواهد بود.
شاکری در پایان پیرامون نظام جامع آموزش توضیح داد: برگزاری چنین جلساتی باعث تغییر و تحول در حوزه‌های علمیه خواهد شد و اگر قبل از ابلاغ، آسیب‌شناسی لازم، صورت گیرد، با اشکالات کمتری مواجه خواهد شد، امید است با کارشناسی‌هایی صورت گرفته، خروجی مناسبی داشته باشد.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=758

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید