برپایی نمایشگاه آثار علمی در حاشیه اجلاس سراسری مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان


کد خبر :
761

مسئول اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان گفت: یکی از فعالیت‌های این اداره، برپایی نمایشگاه جدیدترین آثار علمی در حاشیه اجلاسیه‌ها و همایش‌های بزرگ این حوزه است که در حاشیه اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خراسان نیز نمایشگاه آثار و تولیدات علمی حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام سید محسن میرزاده مسئول اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان گفت: باهدف آشنایی مدیران مدارس علمیه خراسان با تازه‌ترین آثار و تولیدات علمی حوزه علمیه خراسان که در دو سال اخیر به چاپ رسیده در قالب یک نمایشگاه این آثار به نمایش گذاشته شد.

مسئول اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان افزود: در این نمایشگاه ۳۰ عنوان اثر از آثار جدید و کاربردی اساتید و پژوهشگران این حوزه که توسط انتشارات حوزه علمیه خراسان چاپ شده و آثار برگزیده جشنواره‌های ملی و فراخوان‌های پژوهشی به نمایش گذاشته شد و با استقبال خوب مدیران مدارس علمیه خراسان مواجه شد.

وی افزود: برخی مدیران مدارس تقاضای تهیه این آثار برای کتابخانه‌های مدارس را داشتند که راهنمایی‌های لازم به ایشان جهت تهیه کتاب‌ها از محل انتشارات حوزه علمیه خراسان داده شد.

وی در پایان افزود: اداره زیر ساخت‌های پژوهشی این حوزه علاوه بر شرکت در نمایشگاه‌های پژوهشی استان خراسان و قم و برپایی نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و حضور فعال در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران، مشهد و سایر مراکز استان‌ها، وظیفه خود می‌داند تا جهت معرفی آثار و تولیدات علمی حوزه علمیه خراسان به جامعه نخبگانی، اساتید و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در همایش‌ها و اجلاسیه‌ها حاضر شده و نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای علمی را برگزار نماید.

وی یادآور شد، علاقه‌مندان به اخبار پژوهشی، محتوای کاربردی پژوهشی و نیز برنامه‌های علمی‌پژوهشی حوزه علمیه خراسان و دیگر مراکز حوزوی می‌توانند به کانال رسمی پژوهش در پیام‌رسان ایتا به نشانی eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f مراجعه نمایند.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=761

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید