مبلغ یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد


کد خبر :
875

رئیس اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان اعلام کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای طلاب ۷۰۰ هزار تومان و برای اعضای هیئت علمی و اساتید حوزه‌های علمیه ۸۰۰ هزار تومان است.

حجت الاسلام سیدمحسن میرزاده رئیس اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرگزاری این حوزه گفت: با پیگیری‌های این اداره لیست تمامی طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان جهت ثبت در سامانه نمایشگاه کتاب تهران ارسال شده و امکان خرید آنلاین با بن‌کارت‌های تخفیفی از سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برای ایشان فراهم شده است.
وی افزود: بر اساس اعلام مدیر کمیته مالی و اداری نمایشگاه کتاب، یارانه اعتباری خرید کتاب(بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند، لذا برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید و واریز وجه کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.
رئیس اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اسانید و اعضای هیئت علمی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار۴۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اساتید و اعضای هیئت علمی ۸۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام میرزاده در پایان گفت: اطلاعات اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان به صورت مجزا از سوی این اداره به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور ارسال و بعد از تجمیع اطلاعات حوزویان سراسر کشور به ستاد نمایشگاه ارسال شده است و می توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.
حجت‌الاسلام میرزاده با اعلام حضور حوزه علمیه خراسان در دو بخش مجازی و حضوری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: غرفه حوزه علمیه خراسان در بخش عمومی (شبستان مصلی) راهرو ۱۴غرفه شماره ۲۶۱ از حضور حوزویان و دانشگاهیان استقبال می کند و تمامی آثار در این غرفه را با تخفیف ۲۰ درصد ارائه می‌نماید.
گفتنی است، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از مهمترین اخبار، رویدادها و برنامه های پژوهشی به کانال پژوهش حوزه علمیه خراسان به آدرس eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f مراجعه نمایند.


عضو شوید :

لینک کوتاه :
pajuhesh.hozehkh.com/?p=875

برچسب ها :

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

پر بازدید